|  Giriş  |  Hemen Üye Ol

 
  www.endurocu.com :: Başlığı Görüntüle - Kavak Bafra Gezimiz

 Sıkça Sorulan SorularSıkça Sorulan Sorular   AramaArama   Motosiklet GruplarıMotosiklet Grupları   HesabınızHesabınız   Özel Mesajlar (PM)Özel Mesajlar (PM)   GirişGiriş 

Kavak Bafra Gezimiz
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.endurocu.com Forum Ana Sayfası -> Geziler/Toplantılar
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
Tornado
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Nov 22, 2004
Mesajlar: 397
Nerden: SAMSUN
OFFLINE

MesajTarih: Çrş Hzr 10, 2009 3:26 pm    Mesaj konusu: Kavak Bafra Gezimiz Alıntıyla Cevap Ver

GEZİ RAPORU

( KAVAK BAFRA GEZİSİ 2009 )

Rota :
Samsun - Gökçepınar ve Başalan Köyü , Asarcık , Kavak , Kolay , Bafra , Samsun.

Mesafe : 237 Km. ( Toplam )

Tarih: 07/06/2009 Pazar

Katılanlar:
Şİnasi Gönenç BMW R 1200 GS
Ercan SEMİZOĞLU BMW F 650 GS
Özer Önder Yamaha City
Şükrü Pala Suzuki Vstrom DL650
Halil Pala Honda NX4
Ömer Pala

Açıklama :
Pazar Günü Sevgi Kafede buluştuk , çorbalar çaylar içildi.Gerekli hazırlıklar yapıldı ve sohbetin ardından saat : 09.30 da yola çıktık.Canik - Gökçepınar köyünde çilek festivaline katıldık ancak kalabalık ve curcuna bize cazip gelmediği için yolumuza devam ettik.Başalan köyünde bir çay molasında Nizamettin ve arkadaşları bizleri misafir ettiler.Kavakta muhteşem bir tandır ziyafeti ile enerji yüklenip gezimizin en zevkli kısmına doğru gaz açtık.Doğanın güzelliğini yaşayarak ve temiz havasını koklayarak yönümüzü Bafra ‘ ya çevirdik.Tam bir uyum ve neşe içinde geçen gezimizi Samsun Hasan Abi mantı evinde akşam saat 17:00 de noktaladık.İnanılmaz Keyif aldığımız bu geziye katılan değerli arkadaşlarıma teşekkür ederim.


Gezi Haritamız :



Gezi Fotoğraflarımız :











































































_________________
Ercan Semizoğlu
BMW 1200GS


En son Tornado tarafından Çrş Hzr 10, 2009 4:43 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Sponsor Linkler







Tarih:     Mesaj konusu:

Başa dön
MesutKORKMAZ
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt: Jun 21, 2008
Mesajlar: 519
Nerden: Ankara-Çayyolu
OFFLINE

MesajTarih: Çrş Hzr 10, 2009 3:43 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Güzel fotoğraflar.
Paylaştığınız için teşekkürler
_________________
BMW F650GS
05324625892
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et MSN Messenger
okan55
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Jul 19, 2008
Mesajlar: 107
Nerden: samsun
OFFLINE

MesajTarih: Çrş Hzr 10, 2009 5:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ercan abi çok güzel bir gezi olmuş... batık minarenin olduğu yola nerden geldiniz bende şaşırdım...Smile ayrıca SMK YELEKLERİ ile çok daha anlamlı olmuş geziniz....
_________________
APRİLİA CAPONORD ETV 1000
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
pelletizer
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye


Kayıt: Aug 05, 2008
Mesajlar: 1658
Nerden: Kuzey Ege
OFFLINE

MesajTarih: Çrş Hzr 10, 2009 5:21 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Dostlarla beraber güzel bir etkinlik olmuş, nice keyifli paylaşımlara,teşekkürler. Selamlar Very Happy
_________________
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
TA6B
Yamaha Grubu
Yamaha Grubu


Kayıt: May 31, 2004
Mesajlar: 4277
Nerden: Amisos
OFFLINE

MesajTarih: Çrş Hzr 10, 2009 11:01 pm    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Ercan çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler
Bu akşam Şinasi hocamı gördüm, geziden kısa olarak bahsetmişti bana
Şehrin trafiğinden ve stresinden uzaklaşmak için bahane olmuş Smile
_________________
Gökşin Y.KIVANÇ
Honda CRF1000L Africa Twin & SYM Fiddle II 125
OSCAR | Golden Retriever
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et Skype Adresi MSN Messenger
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:


Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral Mr. Green
Seçenekler
Son Mesajı Alıntı Yap
 
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.endurocu.com Forum Ana Sayfası -> Geziler/Toplantılar Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

   
 
 
Bilgi & Servisler

Foto Galeri



Etiketler

endurocu motosiklet enduro redbull

ikiteker haberler yarışlar geziler

motokros macera kamp festivaller

forumlar xfighters dragyarışları

motogp seatosky supermoto dakar

Twitter

Web sitemizde yayınlanan en son güncel haberler, makale ve duyurulardan anında haberdar olmak için tarayıcınızda anlık bildirimleri etkinleştirebilirsiniz. Bu ücretsiz bir servistir...

Bildirimleri Etkinleştirin

Copyright © 2004, Tüm Hakları Saklıdır

endurocu   endurocu   endurocu   endurocu   endurocu

Ana Sayfa   Üyeler   Yazarlar