| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Scotty Tecrübeli Üye


Kayıt: Aug 14, 2009 Mesajlar: 125 Nerden: ISTANBUL
OFFLINE
|
Tarih: Cum Ağu 14, 2009 5:12 pm Mesaj konusu: |
|
|
Devilcerkez,
RAR şifrelerini ben mi göremedim yoksa unutuldu mu? arayıp da bulamadığım dokünamlar açmaya çalışırken şifre isteyince nasıl sukütü hayale uğradım anlatamam |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Mesaj konusu: |
|
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
Scotty Tecrübeli Üye


Kayıt: Aug 14, 2009 Mesajlar: 125 Nerden: ISTANBUL
OFFLINE
|
Tarih: Cum Eyl 04, 2009 1:08 pm Mesaj konusu: |
|
|
Arkadaşlar Selam,
Falcon umla bir kaza geçirdim ve motorumu baya bir hırpaladım. Bense çok ucuz atlattım. Şimdi bazı parçalarını değiştirmem gerekiyor ama yedek parça bulmakta zorlanyorum. Honda bir şekilde temin eder ama ne kadara patlar allah bilir. NX4 için yedek parça alabileğim bir yer biliyor musunuz? Yurt dışı da olabilir. Sol grenajlar, yolcu tutacağı, ayna gibi parçalara ihtiyacım var. İnternette bulamadım. Yardım edblirseniz çok sevinirim.. |
|
| Başa dön |
|
 |
dark_face Tecrübeli Üye


Kayıt: Jan 23, 2009 Mesajlar: 202 Nerden: istanbul - Sarıyer
OFFLINE
|
Tarih: Cum Eyl 04, 2009 1:23 pm Mesaj konusu: |
|
|
ebay a bir bak derim ben herseyı buluyorum orda. ama sadece ebay.com değil diğerlerinede bak ör. ebay.de ebay.fr ebay.ca vs _________________ Hayaller gerçek olunca.... : Africa Twin....
Zafer ÜSTE
Honda XRV750 Africa Twin
Honda CRM250r
Suzuki DL650 Vstrom
Suzuki RM250 |
|
| Başa dön |
|
 |
Scotty Tecrübeli Üye


Kayıt: Aug 14, 2009 Mesajlar: 125 Nerden: ISTANBUL
OFFLINE
|
Tarih: Cum Eyl 04, 2009 1:25 pm Mesaj konusu: |
|
|
Zafer güzel fikir teşekkür ederim...
Başka fikirlere de açığım  |
|
| Başa dön |
|
 |
Scotty Tecrübeli Üye


Kayıt: Aug 14, 2009 Mesajlar: 125 Nerden: ISTANBUL
OFFLINE
|
Tarih: Çrş Eyl 30, 2009 9:05 pm Mesaj konusu: |
|
|
Arkadaşlar Falcon kullanıcıları uyuyor mu? Herkes nerelerde?
Hadi ben kaza yaptım motoru toparlayamadım daha motor yatıyor 1,5 aydır . Siz naaptınız? Nerelerdesiniz?
Motoruma ön cam, orta sehpa, yan ve arka çanta demirleri yapmak veya yaptırmak istiyorum bunları yapan/yaptıran olduysa bana bir fikir verebilirler mi? |
|
| Başa dön |
|
 |
|
|
|