|  Giriş  |  Hemen Üye Ol

 
  www.endurocu.com :: Başlığı Görüntüle - Çok Bilinmeyen Güzellik: Antalya-Karacaören

 Sıkça Sorulan SorularSıkça Sorulan Sorular   AramaArama   Motosiklet GruplarıMotosiklet Grupları   HesabınızHesabınız   Özel Mesajlar (PM)Özel Mesajlar (PM)   GirişGiriş 

Çok Bilinmeyen Güzellik: Antalya-Karacaören
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
 
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.endurocu.com Forum Ana Sayfası -> Geziler/Toplantılar
Önceki başlık :: Sonraki başlık  
Yazar Mesaj
SNOBDOC
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: May 15, 2006
Mesajlar: 192
Nerden: Tekirdağ
OFFLINE

MesajTarih: Prş Hzr 08, 2006 12:22 am    Mesaj konusu: Çok Bilinmeyen Güzellik: Antalya-Karacaören Alıntıyla Cevap Ver

Sevgili motorcu dostlar. Sadece ülkemizde değil ayni zamanda yurt dışında da marka haline gelen Antalya’ mızın alışıla gelmiş yerlerinden çok daha farklı, gizemli ve az bilinen yörelerinden birine yapılan geziyi sizinle paylaşmak istiyorum. Kemer den meslektaşım Drerkal ve eşini “Eğridir’in çok güzel balığı var, yemeyeni yakalarlarsa dövüyorlar” yalanıyla kandırıp pazar günü bizimle geziye ikna ediyorum. Biz her zamanki gibi FRB (Family Royal Bike) LT 1200 ile geziye aile boyu katılırken Drerkal kırmızı GS 1200 ile etrafa hava atıyordu. Antalya dan yaklaşık 50 km ileride Karacaören Baraj Gölü Antalya-Isparta yolu üzerinde yol kenarında kışkırtıcı güzelliğiyle yerli ve yabancı turistlerin dinlenme ve serinleme amacıyla kullandıkları uğrak yeri haline gelmiş. Girişimci halkımız da göl kenarına kurdukları restaurantlarla yöreyi daha da cazip hale getirmişler. En popüler olanlarından Göl Restauranta doğru yaklaşırken kafilemizde bulunan diğer dört kişinin bilmediğini zannettiğim sürprizimi yapmaya hazırdım. Bahçede birbirinden güzel ve yakışıklı yaklaşık 30-35 motosiklet yan yana dizilmişler soluklanıyorlardı. Elbette onlarında haklarıydı, 37C ye varan sıcaklıkta sahiplerine hizmet ediyorlardı.







Bir gün önce cep telefonuma gelen mesaj sonucunda uzun zamandır görmediğim Antalya’ lı motorcu ağabeylerimi görme ve sohbet etme fırsatını yakalayacaktım. Ama nafile…. Drerkal da biliyormuş. Göl muhteşem görünüyordu ama etrafta çok fazla kişinin olmaması dikkatimi çekti.








Sorduğumda aşağıda göl üstüne yapılmış Restoplatformlarda(Restaurant platform, ben uydurdum) olduklarını öğrendim.







Fazla nazlanmadan bizde topluluğa katıldık. Antalya Chopper Club ve Motorand'ın ortak gezisinde hep beraberdik







Beni hayretler içerisinde bırakan dahiyane(!) buluşla plastik dubalar üzerine demir konstrüksüyon ve ahşapla yapılmış muhteşem bir inşaat teknolojisi harikası (!) restplo’lara istiflendik. Elbette restplo ların statik hesapları yapılmış mı bilmediğimizden ağırlıkların dengeli yerleşmesine çok dikkat ettik. Bunun ne kadar önemli olduğunu daha sonra çok daha iyi anladık…

Çay may derken bir kıpırdanma oldu, çok fazla ilgilenmedim ama sanki bir deniz motoruyla çekiliyormuşuz da biz sahilden ayrılıyormuşuz gibi geldi. Ne oluyor falan derken bir birine aleni urganla bağlı iki restplo nun yavaş yavaş gölün içlerine doğru yol aldığını fark ettim. Biz en arkada oturduğumuzdan bizi neyin çektiğini tam olarak anlamamız mümkün olmuyordu ama deniz motorunun sesinden anladığım kadarıyla sırtına yirmi ton yük vurulmuş BMC kamyonun Çubuk Belindeki ağlama, haykırma ve yalvarma karışımı gürültüsüne eş değer bir eylem söz konusuydu.

Aynı motorun iki platformu çektiğini düşünürseniz beni daha iyi anlarsınız Very Happy Very Happy







Gölde manzara muhteşemdi. Köylü vatandaşlar artık balık çiftliklerinden de para kazanmayı öğrenmişlerdi.







Baraj gölü sadece turizme hizmet etmekle kalmıyor aynı zamanda lokal ulaşıma da katkıda bulunuyor. Eğer ağırlık merkezi öne doğru kayacak olursa denge bozuluyor ve platformun güvenliği tehlikeye giriyor.







Yaklaşık bir saatlik eğlenceli bir yolculuktan sonra güzel bir gölgeliğe demirledik, urganladık daha doğrusu Very Happy . Bu arada yemeklerimizde gelmiş hep birlikte keyifle balıklarımızı yemeye koyulmuştuk bile







Burası bir nehir değil gölün en dar yerlerinden birisi ama sanki Vietnam'daymışız gibi bir izlenim veriyor.








Girişimci özelliğimizin yavaş yavaş geliştiğini görmekten inanılmaz haz duyuyorum. Gavuristanda abuk subuk yerleri bize bir matahmış gibi yuttururlarken cennet vatanımın her karışının inanılmaz güzellikte olduğunu görüp "neden biz yapamıyoruz" diye hayıflanırdım. Biz de yapıyoruz artık.







Gezimizin onur konukları, ağır topları. Zamanında elimizden tutup motorculuk dersi aldığımız abilerimiz. Sizlerle daha nice unutulmaz gezilere ...







En sağdan itibaren eşim Olga, oğlum Alinur, Fazıla ve eşi Dr Erkal, Gülsüm ve eşi Ali Yiğit ve bendeniz muhabbet kuşu Halim (www.motorand.com dan alınmıştır)







Ailemizin prensi, gezinin maskotu..







Yedik, içtik, eğlendik, şakalaştık ama yoruldukta. Artık geri dönme zamanı geldi.






Dönüş yolunda bizim yorgunluğumuzu fırsat bilip iki puan almaya kalkışan Rus Turist gurubunun oyununa gelmedik. Kışkırtıcı bir şekilde Türkiye-Rusya su savaşını başlatmak istediler ama "yurtta sulh cihanda sulh" ilkesiyle ağırbaşlı bir dış siyaset izledik, onlara uymadık. Aslında vodkanın etkisinde olan küçük topluluktan tarihteki Osmanlı-Rus savaşının intikamını almak vardı lakin hem hanım köylü olmaları hemde misafirlerimiz olmaları bu isteğimizi engelledi.







Arkadaşa "birader bitarafına çöp batar falan" dedik ama ya arkadaş hala 37C de Vodkanın etkisindeydi veya Türkçe anlamıyordu. Batacak olan çöp olsa neyse aleni ağaç gövdesi. Walla doğru söylüyorum...







Gezi, motor, göl hepsi bahane, sohbet ve eski dostları tekrar görmek şahane
_________________
Ne kendimle, ne başkalarıyla yarışırım

Halim Yılmaz, Antalya
1150 GS
1200 LT

www.akdenizmotosiklet.org
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
Sponsor Linkler







Tarih:     Mesaj konusu:

Başa dön
okuryazar
Demirbaş Üye
Demirbaş Üye


Kayıt: Aug 21, 2004
Mesajlar: 1761
Nerden: Samsun
OFFLINE

MesajTarih: Prş Hzr 08, 2006 1:06 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Halimciğim,
Harikulade bir geziyi daha da harikulade anlatmışsın. Ne kadar güzel bir dostluğunuz ve uyumunuz var. Fotograflarda çok güzel . Kısacası insanı oradaymışcasına keyiflendiren ve özendiren bir gezi ve anlatım olmuş. Çok teşekkürler. Sevgiler.


Ulem hiç değişmemişsin. Wink Neşen ve esprililiğin de devam ediyor anlaşılan. Oğlun da aynı sana benziyor.Rolling Eyes Daha çok fotografını görmek ve en kısa zamanda tekrar görüşebilmek umuduyla.. Smile
_________________
İçimden şu zalim şüpheyi kaldır,
Ya sen gel, ya beni oraya aldır...
***
Şinasi Gönenç
BMW R 1200 GS
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder Kullanıcının web sitesini ziyaret et
tiryaki
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Apr 04, 2006
Mesajlar: 104
Nerden: istanbul/üsküdar
OFFLINE

MesajTarih: Prş Hzr 08, 2006 2:09 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

nefis bir yermiş burası.
daha hiçbir yeri görmedik herhalde (bir de bize çok geziyorsunuz derler)

listeye ekliyorum burayı

paylaşımınız için teşekkürler
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder E-mail'i gönder
Arvasi3
Kıdemli Üye
Kıdemli Üye


Kayıt: Aug 20, 2005
Mesajlar: 761

OFFLINE

MesajTarih: Prş Hzr 08, 2006 8:23 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

gerçekten çok güzel manzaralar var.inşallah en kısa zamanda bizlerede görmeyi nasip eder.
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder
HalitKoc
Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye


Kayıt: Aug 05, 2005
Mesajlar: 403

OFFLINE

MesajTarih: Prş Hzr 08, 2006 9:50 am    Mesaj konusu: Alıntıyla Cevap Ver

Fotoları kopyaladım, Antalya ya ilk gittiğimde Karacaöreni gezmeyi planlıyorum.
_________________
Honda TransAlp
Başa dön
Kullanıcı profilini gör Özel mesaj gönder MSN Messenger
Hızlı Cevap
Kullanıcı Adı:


Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Neutral Mr. Green
Seçenekler
Son Mesajı Alıntı Yap
 
Mesajları göster:   
Yeni Başlık Gönder   Cevap Gönder    www.endurocu.com Forum Ana Sayfası -> Geziler/Toplantılar Tüm saatler GMT +2 Saat
Sayfa 1, 2, 3  Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

 
Forum Seçin:  
Bu forumda yeni konular açamazsınız
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız

   
 
 
Bilgi & Servisler

Foto Galeri



Etiketler

endurocu motosiklet enduro redbull

ikiteker haberler yarışlar geziler

motokros macera kamp festivaller

forumlar xfighters dragyarışları

motogp seatosky supermoto dakar

Twitter

Web sitemizde yayınlanan en son güncel haberler, makale ve duyurulardan anında haberdar olmak için tarayıcınızda anlık bildirimleri etkinleştirebilirsiniz. Bu ücretsiz bir servistir...

Bildirimleri Etkinleştirin

Copyright © 2004, Tüm Hakları Saklıdır

endurocu   endurocu   endurocu   endurocu   endurocu

Ana Sayfa   Üyeler   Yazarlar