| Önceki başlık :: Sonraki başlık |
| Yazar |
Mesaj |
Tornado Tecrübeli Üye


Kayıt: Nov 22, 2004 Mesajlar: 397 Nerden: SAMSUN
OFFLINE
|
Tarih: Çrş Hzr 10, 2009 3:26 pm Mesaj konusu: Kavak Bafra Gezimiz |
|
|
GEZİ RAPORU
( KAVAK BAFRA GEZİSİ 2009 )
Rota :
Samsun - Gökçepınar ve Başalan Köyü , Asarcık , Kavak , Kolay , Bafra , Samsun.
Mesafe : 237 Km. ( Toplam )
Tarih: 07/06/2009 Pazar
Katılanlar:
Şİnasi Gönenç BMW R 1200 GS
Ercan SEMİZOĞLU BMW F 650 GS
Özer Önder Yamaha City
Şükrü Pala Suzuki Vstrom DL650
Halil Pala Honda NX4
Ömer Pala
Açıklama :
Pazar Günü Sevgi Kafede buluştuk , çorbalar çaylar içildi.Gerekli hazırlıklar yapıldı ve sohbetin ardından saat : 09.30 da yola çıktık.Canik - Gökçepınar köyünde çilek festivaline katıldık ancak kalabalık ve curcuna bize cazip gelmediği için yolumuza devam ettik.Başalan köyünde bir çay molasında Nizamettin ve arkadaşları bizleri misafir ettiler.Kavakta muhteşem bir tandır ziyafeti ile enerji yüklenip gezimizin en zevkli kısmına doğru gaz açtık.Doğanın güzelliğini yaşayarak ve temiz havasını koklayarak yönümüzü Bafra ‘ ya çevirdik.Tam bir uyum ve neşe içinde geçen gezimizi Samsun Hasan Abi mantı evinde akşam saat 17:00 de noktaladık.İnanılmaz Keyif aldığımız bu geziye katılan değerli arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Gezi Haritamız :
Gezi Fotoğraflarımız :
 _________________ Ercan Semizoğlu
BMW 1200GS
En son Tornado tarafından Çrş Hzr 10, 2009 4:43 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi |
|
| Başa dön |
|
 |
Sponsor Linkler
|
Tarih: Mesaj konusu: |
|
|
|
|
| Başa dön |
|
 |
MesutKORKMAZ Kıdemli Üye


Kayıt: Jun 21, 2008 Mesajlar: 519 Nerden: Ankara-Çayyolu
OFFLINE
|
Tarih: Çrş Hzr 10, 2009 3:43 pm Mesaj konusu: |
|
|
Güzel fotoğraflar.
Paylaştığınız için teşekkürler _________________ BMW F650GS
05324625892
 |
|
| Başa dön |
|
 |
okan55 Tecrübeli Üye


Kayıt: Jul 19, 2008 Mesajlar: 107 Nerden: samsun
OFFLINE
|
Tarih: Çrş Hzr 10, 2009 5:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ercan abi çok güzel bir gezi olmuş... batık minarenin olduğu yola nerden geldiniz bende şaşırdım... ayrıca SMK YELEKLERİ ile çok daha anlamlı olmuş geziniz.... _________________ APRİLİA CAPONORD ETV 1000 |
|
| Başa dön |
|
 |
pelletizer Demirbaş Üye


Kayıt: Aug 05, 2008 Mesajlar: 1658 Nerden: Kuzey Ege
OFFLINE
|
Tarih: Çrş Hzr 10, 2009 5:21 pm Mesaj konusu: |
|
|
Dostlarla beraber güzel bir etkinlik olmuş, nice keyifli paylaşımlara,teşekkürler. Selamlar  _________________
  |
|
| Başa dön |
|
 |
TA6B Yamaha Grubu


Kayıt: May 31, 2004 Mesajlar: 4277 Nerden: Amisos
OFFLINE
|
Tarih: Çrş Hzr 10, 2009 11:01 pm Mesaj konusu: |
|
|
Ercan çok güzel bir gezi olmuş paylaşım için teşekkürler
Bu akşam Şinasi hocamı gördüm, geziden kısa olarak bahsetmişti bana
Şehrin trafiğinden ve stresinden uzaklaşmak için bahane olmuş  _________________ Gökşin Y.KIVANÇ
Honda CRF1000L Africa Twin & SYM Fiddle II 125
OSCAR | Golden Retriever
 |
|
| Başa dön |
|
 |
|
|
|